Instrukcja odblokowania "niespodzianki" w nowej, rozszerzonej "próbce".

Cieszę się, że zainteresowało Cię odblokowanie dodatkowej zawartości w rozszerzonej „próbce” Pogromcy. Tym razem oprócz samej GRY, będziesz mógł wypróbować także TRYB EDUKACYJNY dla niej.

Dlaczego GRA nie jest dostępna od razu? Z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze chcę Cię „zmusić” do przerobienia ćwiczeń udostępnionych w „próbce” 😉 Po drugie, bez opanowania wcześniejszych etapów (dostępnych tylko w pełnej wersji) GRA jest dość trudna. Nie chciałem Cię „zrazić” na dzień dobry 😉

GRA, którą odblokujesz jest częścią systemu 4 GIER wchodzących w skład pełnej wersji „Pogromcy Gryfów 2.0”. Wszystkie GRY razem wzięte to „serce” całego systemu. Każda z nich buduje inną umiejętność – wszystkie razem składają się w „maszynkę, dzięki której perfekcyjnie opanujesz rozmieszczenie dźwięków na gryfie 🙂

W „próbce” daję Ci możliwość zajrzenia do środka „Pogromcy” i przetestowania kilku funkcji programu. Dodając do tego TRYB EDUKACYJNY, który także odblokujesz razem z GRĄ, możesz z tej przygody naprawdę sporo wynieść.

Poniżej instrukcja co należy zrobić aby odblokować GRĘ w „nowej próbce” (w pełnej wersji wygląda to całkiem inaczej).

1. Po uruchomieniu programu i przejściu przez banner powitalny zostaniesz skierowany na EKRAN GŁÓWNY „Pogromcy”. Chwilę później pojawi się dymek „Zacznij tutaj” – kliknij w niego lub w ikonkę LEKCJI (tą w kółeczku)

ext01

2. Zostaniesz przeniesiony na ekran LEKCJI, kliknij w jedyną dostępną w „próbce” lekcję: „Lekcja 3: Jak się nauczyć?”

02

3. Zostaniesz przeniesiony do wnętrza Lekcji 3. Po przeczytaniu treści tam zawartych, kliknij w jedyny dostępny w próbce MODUŁ

03

4. Zostaniesz przeniesiony do wnętrza Modułu 1. Aby przejść na kolejną kartę MODUŁU kliknij w strzałkę

04

5. W pewnym momencie dotrzesz w ten sposób do Ćwiczenia 1.1…

05

… a kolejne kliknięcie w strzałkę przeniesie Cię do Ćwiczenia 1.2

06

6. W tym momencie przejście na kolejną kartę MODUŁU nie jest już możliwe. Będziesz musiał najpierw zaliczyć oba odkryte ĆWICZENIA. Po przeczytaniu wcześniejszych kart w Module 1 już na pewno jak one działają. Czytałeś je prawda? 😉 Ćwiczenia są bardzo intuicyjne, polecam jednak zapoznać się z ich opisem 😉

ext07
ext08

7. Po zaliczeniu obu ĆWICZEŃ, kłódka blokująca przejście do dalszych kart MODUŁU, zniknie. Możesz już przejść dalej, klikając w strzałkę

ext09

8. Postępuj analogicznie dla dwóch kolejnych par ćwiczeń (1.3 i 1.4 oraz 1.5 i 1.6). Po zaliczeniu wszystkich sześciu ćwiczeń będziesz mógł oznaczyć cały MODUŁ jako „przerobiony”. Służy do tego „ptaszek” w prawym górnym rogu pod MENU GŁÓWNYM. Kliknij go i potwierdź, że chcesz oznaczyć ten MODUŁ jako przerobiony

ext10

9. Zostaniesz przeniesiony na ekran Lekcji 3 i tu również będziesz już mógł oznaczyć całą lekcję jako „przerobioną”. Dokładnie w taki sam sposób jak przed chwilą – klikając „ptaszka” i potwierdzając

ext11

10. Zostaniesz przeniesiony na główny ekran LEKCJI. Lekcja 3 zostanie oznaczona „zielonym ptaszkiem” a przy pierwszej ikonce w MENU GŁÓWNYM pojawi się czerwona skacząca kropeczka 🙂 Jest to powiadomienie o tym, że coś nowego stało się na EKRANIE GŁÓWNYM programu. Kliknij w ikonkę

ext12
09a
ext13

11. Na EKRANIE GŁÓWNYM zobaczysz piękną animację odblokowania jednej z gier 🙂 Aby przejść do gry kliknij jej ikonkę, po tym jak animacja się zakończy

ext14

12. Gra jest na tyle intuicyjna, że na pewno poradzisz sobie z jej obsługą 🙂 Ostrzegam jednak, że jeśli jesteś całkiem początkujący w rozpoznawaniu dźwięków, to gra może sprawić Ci trudności.

W pełnej wersji „Pogromcy Gryfów 2.0” między Lekcją 3, a grą „Pozycje” jest jeszcze dość spory kawał materiału i ćwiczeń do przerobienia – dlatego nie miej sobie za złe, jeśli nie będziesz sobie radził. Warto jednak próbować do skutku 🙂 Tym bardziej, że wraz z GRĄ dostajesz do dyspozycji TRYB EDUKACYJNY dla niej!

ext15

13. Aby przełączyć się między GRĄ a TRYBEM EDUKACYJNYM kliknij w „przełącznik” (to samo zrób jeśli chcesz powrócić do GRY, i ćwiczyć w trybie „nieedukacyjnym”)

ext16

14. TRYB EDUKACYJNY pozwala modyfikować wiele parametrów danej GRY i dostosować ją do Twoich aktualnych potrzeb. Więcej na temat obsługi tego trybu dowiesz się klikając w przyciski „INFO” oraz „WIĘCEJ”

ext17
ext18

Mam nadzieję, że „Pogromca” Ci się podoba, i że zabawa z „próbką” poprawi Twoje umiejętności rozpoznawania dźwięków na gryfie. Nie zapominaj też o podręczniku, który dostałeś wraz z „próbką” 🙂

W stworzenie „Pogromcy Gryfów 2.0” włożyłem ponad 1,5 roku intensywnej pracy i myślę, że widać to podczas obcowania z nim. Jeśli chcesz możesz polubić fanpage „Pogromcy” na Facebooku – dzięki temu będę wiedział, że doceniasz moją pracę 🙂 Powodzenia!

Ⓒ 2021 Pogromca Gryfów | Marcin Kurak Jakubczak